Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 18, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl oferuje gazetkę reklamową w wydaniu elektronicznym

Portal Gazeta.pl (Agora SA) przygotował nową formę reklamową – insert on-line, czyli gazetkę reklamową w wydaniu internetowym.

Otwierając stronę, na której jest reklama, użytkownik widzi gazetkę przypominającą drukowaną wersję reklamy. Internauta może przewijać kolejne kartki reklamy lub przejść na stronę reklamodawcy. Nowa forma reklamowa emitowana jest na losowo wybranych stronach portalu Gazeta.pl. Jest to forma top layera i tak samo płatna (45 zł za 1 tys. odsłon). Pierwsza tego typu kampania wystartowała 14 czerwca na zlecenie firmy Fotojoker.

(KRZ, 18.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.