"Dobre Rady" liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych
Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet trzy tytuły miały w pierwszym kwartale br. niższą średnią sprzedaż ogółem w porównaniu z tym okresem w 2006 roku. Lepiej sprzedawały się tylko "Dobre Rady" i "Poradnik Domowy" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W okresie styczeń-marzec br. najlepszy wynik osiągnęły ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska). Tytuł ten ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 476 162 egz. (wzrost o 7,29 proc. w odniesieniu do okresu styczeń-marzec ub.r.) awansował z miejsca drugiego w pierwszym kwartale ub.r. na lidera w tym roku. Na drugie miejsce spadł dotychczasowy lider ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem 461 128 egz. (spadek o 3,9 proc.). ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 425 835 egz. (wzrost o 1,49 proc.) przesunął się z miejsca czwartego w ub.r. na trzecie, a ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 372 056 egz. (spadek o 8,48 proc.) – z piątego na czwarte. ”Claudia” (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 364 538 egz. zanotowała największy spadek w grupie – o 14,67 proc. i w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r. spadła z miejsca trzeciego na piąte. W marcu br. sprzedaż ogółem kobiecych miesięczników poradnikowych wyglądała następująco: ”Dobre Rady” – 500 998 egz., ”Świat Kobiety” – 437 793 egz., ”Poradnik Domowy” – 429 080 egz., ”Claudia” – 387 146 egz., ”Olivia” – 335 193 egz.(AW, 13.06.2007)










