”Gazeta Wyborcza” dołącza serię map samochodowych Europy
Od wtorku ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) będzie się ukazywać z serią map samochodowych Europy.
Mapy (z informacjami dla kierowców, adresami ambasad i konsulatów) będą dołączane przez 11 kolejnych wtorków. Pierwsza - mapa Niemiec Północnych - zostanie dołączona do ”GW” bezpłatnie. Cena ”Gazety” z kolejnym mapami to 2,99 zł (zwykłe wydanie 1,50 zł). Serię wspierać będzie kampania promocyjna w telewizji, radiu, na nośnikach outdooru oraz w Internecie. Spoty pojawią się m.in. w Polsacie i TVN-ie. Kampania radiowa obejmuje Tok FM, sieć Złote Przeboje, sieć Radio Eska, Radio Zet i RMF FM. Kreację przygotowała DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiada Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w pierwszym kwartale br. wyniosła 469 611 egz. (ZKDP).(SK, 25.05.2007)










