Spada sprzedaż tygodników poradnikowych
Wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe zanotowały w pierwszym kwartale br. spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym samym okresem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Z drugiego miejsca na pierwsze (w stosunku do okresu styczeń-marzec 2006 roku) wysunęła się ”Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średnia sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. wyniosła 395 787 egz. (najmniejszy spadek w grupie, o 5,89 proc.). ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA), w ub.r. na pierwszym miejscu, spadła na drugie z wynikiem 345 061 egz. (spadek o 25,91 proc.). ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) utrzymała się na trzecim miejscu – 262 193 egz. (spadek o 31,28 proc.). Zestawienie zamyka ”Naj” (G+J Polska) - 256 011 egz. (spadek o 16,06 proc.). W marcu br. sprzedaż ogółem poradników dla kobiet wyglądała następująco: ”Tina” – 377 612 egz., ”Przyjaciółka” – 321 077 egz., ”Pani Domu” – 238 758 egz., ”Naj” – 203 237 egz.(AW, 18.05.2007)










