Republika liderem kanałów informacyjnych, Wydarzenia 24 awansowały na trzecie miejsce w grupie 16-59
Wydarzenia 24 zanotowały 1,12 proc. w grupie 4+ i 1,15 proc. w 16-59 (screen: YouTube/Tomasz Kowalczyk ToKo F.P.)
W listopadzie 2025 roku wśród kanałów informacyjnych liderem była naziemna Republika (Telewizja Republika).
W grupie ogólnej 4+ Republika miała średnio 5,49 proc. udziału wobec 4,78 proc. w listopadzie 2024 roku. Drugi był kablowo-satelitarny TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery). Stacja odnotowała 4,62 proc. udziału wobec 5,36 proc. rok wcześniej.
Trzeci był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,63 proc. (wzrost z 1,41 proc.), a czwarty naziemny wPolsce24 (Fratria) – 1,53 proc. (wzrost 0,78 proc.). Piąte miejsce zajął Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,24 proc. (spadek z 1,3 proc.).
Dalej znalazły się: naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,12 proc. (bez zmian), TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,38 proc. (spadek z 0,53 proc.), naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,11 proc. (spadek z 0,18 proc.), Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,07 proc. (spadek z 0,09 proc.), Pogoda24.TV (MWE Networks) – 0,02 proc. (wzrost z 0,01 proc.) i Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian). News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.
Czytaj też: Jacek Prusinowski z "Super Expressu" i Radia Plus ma przejść do Kanału Zero
W grupie komercyjnej 16-59 prowadziła Republika, zdobywając 3,24 proc. udziału (wzrost z 2,33 proc.). Udział TVN 24 wyniósł 2,86 proc. (3,48 proc. rok wcześniej). Trzecie miejsce zajęły Wydarzenia 24 – 1,15 proc. (0,89 proc. rok wcześniej). Dalej były: Polsat News – 0,96 proc. (spadek z 1,02 proc.), wPolsce24 – 0,74 proc. (wzrost z 0,42 proc.) i TVP Info – 0,73 proc. (spadek z 0,8 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 11.12.2025)










