Polski Związek Łowiecki potrzebuje agencji do kampanii wizerunkowej
Oferty można składać do 15 grudnia (screen: YouTube/Polski Związek Łowiecki)
Polski Związek Łowiecki uruchomił przetarg na przeprowadzenie kompleksowej kampanii wizerunkowej.
Informacje dotyczące przetargu zostaną udostępnione agencjom, które zgłoszą się do konkursu ofert i podpiszą umowę o zachowaniu poufności. Zgłaszać się można do 15 grudnia.
Czytaj też: Licencja na zabijanie. O bardzo złym wizerunku Polskiego Związku Łowieckiego
W magazynie „Press” opisywaliśmy problemy wizerunkowe PZŁ. „Mało która legalna organizacja w Polsce ma tak zły wizerunek, jak Polski Związek Łowiecki. Skrajności postaw wobec myśliwych widać już w nagłówkach na medialnych portalach” – pisała w swoim materiale Aleksandra Pucułek.
– W środowisku mówi się, że gdyby wprowadzić obowiązkowe badania lekarskie, to liczba myśliwych mogłaby spaść nawet o 30-40 proc. – zauważał w artykule Marcin Kostrzyński, dawniej myśliwy, dziś przyrodnik ratujący ranne zwierzęta. Tekst w całości możecie przeczytać pod tym linkiem.
Czytaj też: Co piąty Polak zna przynajmniej jednego wirtualnego influencera. Nowe badanie
(KAP, HAD, 10.12.2025)










