"Stalking Stop!" – nowa kampania społeczna HBO Max i Fundacji Itaka
W ramach kampanii społecznej powstała strona internetowa Stalkingstop.pl, która jest bazą wiedzy i praktycznych wskazówek (fot. materiały prasowe)
HBO Max wraz z Fundacją Itaka rozpoczyna kampanię społeczno-edukacyjną "Stalking Stop!". Inicjatywa towarzyszy premierze serialu dokumentalnego HBO Original "Zabić Miss".
W ramach kampanii społecznej powstała strona internetowa Stalkingstop.pl, która jest bazą wiedzy i praktycznych wskazówek. Na stronie dostępny jest m.in. specjalny poradnik opracowany przez Fundację Itaka, zawierający informacje jak reagować i jakie prawa przysługują osobom, które padły ofiarą stalkingu. Znajdują się tam także informacje o tym, gdzie szukać bezpłatnego wsparcia psychologicznego i prawnego w takiej sytuacji. Dostępne są też w formie ulotki materiały dla policji.
Czytaj też: Serial "Niebo. Rok w piekle" z Tomaszem Kotem od 26 grudnia w HBO Max
Od 15 grudnia na 12 filarach świetlnych przy Dworcu Centralnym w Warszawie HBO Max wyświetli specjalnie przygotowane plakaty, które mają na celu zwrócenie uwagi na kampanię społeczną oraz zachęcenie do odwiedzenia strony: Stalkingstop.pl.
Elementem kampanii była też wystawa, która prezentowała prawdziwe historie osób doświadczających stalkingu. Zostały zebrane dzięki działaniom Fundacji Itaka i HBO Max, a następnie zanonimizowane.
Kampania "Stalking Stop!" potrwa do 28 grudnia. Serial dokumentalny HBO Original "Zabić Miss" będzie miał premierę w HBO Max 17 grudnia.
Czytaj też: Pracodawcy RP i Era Nowych Kobiet z kampanią o wypaleniu w pracy
(KOZ, 01.12.2025)










