TVN w paśmie "MasterChefa" wiceliderem oglądalności w 20-54
14. edycję "MasterChefa" wygrała Wiktoria Nawara, 24-letnia studentka z Wrocławia (fot. materiały prasowe)
14. edycję kulinarnego talent show "MasterChef" oglądało w TVN średnio 926 tys. widzów – o 106 tys. mniej niż poprzednią rok temu.
Nowy sezon "MasterChefa" oglądać można w TVN w niedziele o 19.45, od 7 września. Najwięcej widzów – 1,28 mln – przyciągnął w niedzielę 23 listopada finał programu (w Polsacie nie było już wtedy "Tańca z gwiazdami").
TVN, pokazując "MasterChefa", notował średnio 6,84 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 7,59 proc. podczas zeszłorocznej edycji programu) i 9,24 proc. udziału w grupie 20-54 (spadek z 10,43 proc.). Dla porównania 13. serię śledziło 1,03 mln widzów.
W paśmie 19.48-21.20 TVN w 4+ był stacją trzeciego wyboru, notując 6,27 proc. Lepsze wyniki osiągały Polsat (13,95 proc.) i TVP 1 (8,38 proc.). W grupie 20-54 TVN z 8,65 proc. przegrywał tylko z Polsatem (11,54 proc.).
W programie "MasterChef" uczestników oceniają: Magda Gessler, Michel Moran i Przemysław Klima. 14. edycję wygrała Wiktoria Nawara, 24-letnia studentka z Wrocławia.
Jak informowaliśmy, wiosną 2026 roku TVN nie pokaże kolejnego edycji "MasterChef Nastolatki".
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
(KOZ, 30.11.2025)










