Dziś do sprzedaży trafił premierowy numer dwumiesięcznika "GQ Poland”
"GQ Poland" wydawany jest na licencji amerykańskiego wydawnictwa Condé Nast (fot. materiały promocyjne)
Dziś do sprzedaży trafił pierwszy numer dwumiesięcznika "GQ Poland", którym kieruje Oliver Janiak. Wraz z premierą wydania papierowego wystartował serwis GQ.pl i kanały tytułu w social mediach.
Bohaterami czterech wersji okładkowych pierwszego numeru "GQ Poland" są Wojciech Szczęsny, Radosław Sikorski, Wojtek Mazolewski oraz Zofia Jastrzębska. Tytuł o objętości 420 stron i nakładzie 55 tys. egzemplarzy kosztuje 26,90 zł. Jak czytamy w komunikacie, prenumerata półroczna dostępna jest za 69,90 zł, a roczna za 159 zł. Koszt w aplikacji InPost w ramach programu lojalnościowego – 1 zł.
Jak informowaliśmy jeszcze we wrześniu, sekretarzem redakcji "GQ Poland" została Anna Budyńska, była naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wśród autorów piszących do serwisu GQ.pl są m.in. Radosław Rak, Jan Mencwel, Olga Drenda czy dr Przemysław Witkowski. "GQ Poland" można śledzić na czterech kanałach w social mediach: Instagramie, Facebooku, TikToku oraz YouTubie.
Czytaj też: TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych w grupie ogólnej i 16-59
"GQ Poland" wydawany ma być na licencji amerykańskiego wydawnictwa Condé Nast. Licencjobiorcą magazynu "GQ" w Polsce jest spółka New Media Wave, w której przejęcie 80 proc. udziałów w lipcu 2025 roku ogłosiła firma OmiImage, należąca do Omeny Mensah. Prezes zarządu New Media Wave to Michał Helman, wcześniej związany z wydawnictwem Burda Media Polska.
Premierze dwumiesięcznika towarzyszy kampania promocyjna w TVN 24, outdoorze, internecie, w kinach (Kinoteka, Gutek Film), w taksówkach iTaxi, a także w formie wystawy w Łazienkach Królewskich.
(MZD, 27.11.2025)










