Ponad 58 mln zł zysku Grupy Kino Polska po trzech kwartałach. Są wstępne wyniki
Przychody Grupy Kino Polska wzrosły o 5,4 proc. (fot. materiały prasowe)
Grupa Kino Polska, nadawca m.in. naziemnych Zoom TV i Stopklatki, po trzech kwartałach zanotowała 241,5 mln zł przychodów z umów z klientami i 58,2 mln zł zysku netto.
Spółka w piątek opublikowała wstępne wyniki finansowe. Skonsolidowane przychody rok do roku wzrosły o 5,4 proc. Zysk netto jest większy o 12,6 proc. Z kolei zysk na działalności operacyjnej był wyższy o 13,9 proc. i sięgnął 72,8 mln zł.
"Największy wzrost zanotował segment Stopklatka"
W samym trzecim kwartale przychody z umów z klientami to 80 mln zł (wzrost o 8,4 proc.). Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 24,2 mln zł (wzrost o 24,5 proc.), a zysk netto – 19,2 mln zł (wzrost o 25,1 proc.).
Czytaj też: Oglądalność programu "Sprawa dla reportera" Elżbiety Jaworowicz w TVP 1
"W okresie 3 i 9 miesięcy zakończonym 30 września 2025 r. największy wzrost, w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku, zanotował segment Stopklatka" – podano w raporcie giełdowym Grupy Kino Polska.
"Grupa wygenerowała wyższe wyniki również w segmentach Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne, Kanały marki Kino Polska oraz Produkcja kanałów TV, zanotowała także dodatnie różnice kursowe. W analizowanych miesiącach niższe rezultaty są widoczne m.in. w segmencie Zoom TV" – przekazała spółka.
Pod koniec roku Zoom TV zniknie z naziemnego MUX 8, pozostanie zaś w ofertach kablowo-satelitarnych.
Ostateczne wyniki Grupy Kino Polska zostaną przedstawione 20 listopada.
Czytaj też: Poranne wywiady Andrzeja Gajcego śledzi w Republice średnio 156 tys. widzów
(MNIE, 17.11.2025)










