Luty był ciężki dla kobiecych tygodników poradnikowych
Prawie wszystkie tygodniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w lutym br. ponad 20-procentowy spadek średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym miesiącem ub.r. Najmniej straciła "Tina".
”Tina” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. miała średnią sprzedaż ogółem w liczbie 412 746 egz., tracąc 0,77 proc. w stosunku do lutego ub.r. Tygodnik ten z miejsca drugiego w lutym ub.r. wysunął się na pozycję lidera. Przypomnijmy, że na początku stycznia br. odświeżono makietę ”Tiny”, wprowadzając nowe działy i zwiększając objętość o 10 stron. Cena wzrosła z 1 zł do 1,20 zł. Na drugie miejsce z pierwszego spadła w lutym ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 372 057 egz. (mniej o 27,41 proc. niż w lutym 2006 roku). Na trzecim miejscu znalazła się ”Pani Domu” (Axel Springer Polska) – 244 949 egz. (spadek o 28,62 proc.), na czwartym ”Naj” (G+J Polska) – 236 415 egz. (spadek o 24,02 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(AW, 19.04.2007)










