Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia w kampanii wizerunkowej podkreśla, że stawia na autorskie i odpowiedzialne dziennikarstwo

Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)

Portal Interia rozpoczął kampanię wizerunkową pod hasłem "Wszystko, co ważne – teraz".

Interia w kampanii podkreśla, że stawia na autorskie i odpowiedzialne dziennikarstwo. Portal przypomina też, że oferuje m.in. podcasty prowadzone przez dziennikarzy, a także materiały z zagranicznych mediów.

Czytaj też: "Fakty" liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku

Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP, a za realizację spotu – studio Eternal Monkeys.

(MAK, 10.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.