Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w grupie ogólnej i 16-59
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play miał średnio 0,43 proc. udziału (screen: Polsatplay.pl)
Wśród kanałów lifestylowych w październiku 2025 roku najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 uzyskał Polsat Play.
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,43 proc. udziału w rynku wobec 0,56 proc. w październiku 2024 roku. Drugie miejsce zajął Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) – 0,34 proc. (spadek z 0,39 proc.). Za nim uplasowały się: TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,29 proc. (wzrost z 0,27 proc.), naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,26 proc. (spadek z 0,35 proc.) i HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,18 proc. (spadek z 0,28 proc.).
Czytaj też: W prime time Polsat prowadzi w grupie ogólnej, a TVN – w komercyjnej
W czołówce najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też:
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,13 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,13 proc. (spadek z 0,16 proc.),
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,08 proc. (spadek z 0,14 proc.),
- Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,08 proc. (spadek z 0,09 proc.)
- i BBC Lifestyle (BBC Studios) – 0,07 proc. (spadek z 0,11 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Polsat Play, którego udział wyniósł 0,44 proc. (spadek z 0,57 proc.). Dalej uplasowały się: Polsat Cafe – 0,39 proc. (spadek z 0,46 proc.) i TVN Style – 0,38 proc. (wzrost z 0,35 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Polsat nie wyprodukuje kolejnych odcinków serialu "Sługa narodu"
(MNIE, 10.11.2025)










