Tygodniki "Newsweek" i "Przekrój" poprawiły sprzedaż
18.04.2007, 08:23
W lutym br. "Newsweek Polska" i "Przekrój" odnotowały wzrost średniej sprzedaży ogółem w porównaniu z tym miesiącem rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Pozycję lidera obroniła ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy), której średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wynosiła 158 342 egz. (spadek o 4,54 proc. wobec lutego ub.r.). Na drugim miejscu znalazł się ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) – 138 891 egz. (wzrost o 0,25 proc.), a na trzecim ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 131 174 egz. (spadek o 0,96 proc.). Na kolejnych pozycjach uplasowały się: ”Przekrój” (Edipresse Polska SA) – 67 258 egz. (wzrost o 2,5 proc.) oraz ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 27 508 egz. (spadek o 16,62 proc.). Wyższą sprzedaż w stosunku do lutego ub.r. odnotował także publikujący przedruki z polskiej prasy ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) – 295 502 egz. (wzrost o 3,91 proc.). Natomiast średnia sprzedaż ogółem tygodnika ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) z przedrukami z prasy zagranicznej wyniosła 19 489 egz. (spadek o 9,5 proc.). W segmencie tygodników katolickich średnią sprzedaż ogółem poprawił tylko ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 24 063 (wzrost o 12,9 proc.). Sprzedaż zmniejszyły: ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej ”Gość Niedzielny”) – 129 769 egz. (spadek o 1,16 proc.) i ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 29 820 egz. (spadek o 3,81 proc.).(AW, 18.04.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










