"Polityka" z "Niezbędnikiem Inteligenta"
Do całego nakładu dzisiejszego wydania tygodnika "Polityki" dołączono po raz pierwszy w tym roku "Niezbędnik Inteligenta".
44-stronicowy dodatek powstał pod redakcją Leszka Będkowskiego. Dodatek nie podniósł ceny tygodnika (4,50 zł). Dołączono go do całego nakładu pisma (245 tys. egz.). W ub.r. ”Niezbędnik Inteligenta” ukazał się czterokrotnie. Wydaniu towarzyszy promocja w telewizji (TVN, TVN 24), radiu (Program III Polskiego Radia, Tok FM), prasie (”Forum”), Internecie (Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Polityka.pl) i salonach sieci Empik, HDS oraz Eurokiosk. Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Adah Advertising, a zakupem czasów telewizyjnych – dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w ub.r. wyniosła 168 102 egz. (dane ZKDP).(AW, 18.04.2007)










