Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Październik 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Szczepkowska zrezygnowała z pisania felietonów do "Plusa Minusa" "Rzeczpospolitej"

Joanna Szczepkowska pisała felietony do "Plusa Minusa" przez kilkanaście lat (fot. Marcin Bielecki/PAP)

Joanna Szczepkowska zrezygnowała z pisania felietonów do "Plusa Minusa", sobotniego magazynu "Rzeczpospolitej" (Gremi Media).

W pożegnalnym tekście, który ukazał się w ostatni weekend, Joanna Szczepkowska przyznała, że jej felietony straciły "pewien rodzaj nerwu". "Dobiegam do nich często w ostatniej chwili, pomiędzy pisaniem książki i spektaklem" – napisała aktorka.

Czytaj też: Europejskie organizacje apelują do polskiego rządu ws. finansowania mediów publicznych

– Joanna pisała do nas felietony od kilkunastu lat, przeważnie raz na dwa tygodnie – mówi Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny "Rzeczpospolitej". – Jej rezygnacja oznacza dla nas ogromną stratę. Prowadzimy rozmowy z osobą, która może zająć jej miejsce – dodaje. Szułdrzyński nie ujawnia nazwiska nowego autora. – Jest to osoba rozpoznawalna, najpewniej zacznie u nas publikować od początku listopada – zapowiada.

"Plus Minus" ma szerokie grono stałych felietonistów. To m.in. poeta, tłumacz i eseista Piotr Ekier, inwestor ekonomista i społecznik Paweł Konzal, blogerka polityczna i komentatorka Monika Sadło (pseudonim Kataryna), dziennikarz i działacz katolicki Tomasz Terlikowski. Co tydzień w magazynie felietony publikuje także redaktor naczelny grupy Gremia Media Bogusław Chrabota oraz Michał Szułdrzyński.

Czytaj też: Marcin Kącki założył wydawnictwo, aby wydać książkę o kondycji polskiego dziennikarstwa

(JF, 21.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.