Papaya Films z czterema nominacjami do EMEA Shots Awards 2025
O statuetki powalczą trzy produkcje Papaya Films (fot. materiały prasowe)
Tegoroczna edycja brytyjskich nagród EMEA Shots Awards przyniosła Papaya Films cztery nominacje.
O statuetki powalczą trzy produkcje – zrealizowana dla Fundacji Yes kampania "Hero", spot stworzony dla marki Nespresso "Festive Odyssey" oraz film "Nauczyciel_ka 2040" dla organizacji Teach4Poland.
Czytaj też: Nominacje w tegorocznym PR Wings przyznane
Spot "Hero", wyreżyserowany przez Mateusza Miszczyńskiego, ze zdjęciami autorstwa Łukasza Łatanika (obaj reprezentowani przez Papaya Roster), otrzymał dwie nominacje – w kategoriach Charity oraz Use of Licensed Music.
Jury doceniło również Production Design w dwóch innych kampaniach zrealizowanych przez Papaya Films. Pierwszą z nich jest reklama Nespresso "Festive Odyssey" w reżyserii duetu The Bardos, ze zdjęciami Mykyty Kuzmenki i scenografią Pawła Dąbrowskiego. Drugą – "Nauczyciel_ka 2040" autorstwa Mateusza Miszczyńskiego (reżyseria, Papaya Roster), Kuby Stoszka (DOP, Papaya Roster) i Pauliny Ramlau (Production Design).
EMEA Shots Awards należą do grona najważniejszych wyróżnień reklamowych w Europie, Afryce i Bliskim Wschodzie. W skład jury wchodzą wybitni reżyserzy, dyrektorzy kreatywni i producenci reprezentujący renomowane agencje oraz studia produkcyjne z całego świata.
Zwycięzcy EMEA Shots Awards zostaną ogłoszeni na gali w Londynie 19 listopada.
Czytaj też: McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025 za kampanię „Public Money ATM”
(AMS, 20.10.2025)










