Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films z czterema nominacjami do EMEA Shots Awards 2025

O statuetki powalczą trzy produkcje Papaya Films (fot. materiały prasowe)

Tegoroczna edycja brytyjskich nagród EMEA Shots Awards przyniosła Papaya Films cztery nominacje.

O statuetki powalczą trzy produkcje – zrealizowana dla Fundacji Yes kampania "Hero", spot stworzony dla marki Nespresso "Festive Odyssey" oraz film "Nauczyciel_ka 2040" dla organizacji Teach4Poland.

Czytaj też: Nominacje w tegorocznym PR Wings przyznane

Spot "Hero", wyreżyserowany przez Mateusza Miszczyńskiego, ze zdjęciami autorstwa Łukasza Łatanika (obaj reprezentowani przez Papaya Roster), otrzymał dwie nominacje – w kategoriach Charity oraz Use of Licensed Music.

Jury doceniło również Production Design w dwóch innych kampaniach zrealizowanych przez Papaya Films. Pierwszą z nich jest reklama Nespresso "Festive Odyssey" w reżyserii duetu The Bardos, ze zdjęciami Mykyty Kuzmenki i scenografią Pawła Dąbrowskiego. Drugą – "Nauczyciel_ka 2040" autorstwa Mateusza Miszczyńskiego (reżyseria, Papaya Roster), Kuby Stoszka (DOP, Papaya Roster) i Pauliny Ramlau (Production Design).

EMEA Shots Awards należą do grona najważniejszych wyróżnień reklamowych w Europie, Afryce i Bliskim Wschodzie. W skład jury wchodzą wybitni reżyserzy, dyrektorzy kreatywni i producenci reprezentujący renomowane agencje oraz studia produkcyjne z całego świata.

Zwycięzcy EMEA Shots Awards zostaną ogłoszeni na gali w Londynie 19 listopada.

Czytaj też: McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025 za kampanię „Public Money ATM”

(AMS, 20.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.