Lidl ruszył z międzynarodową kampanią pod hasłem "Lidl. To się opłaca"
Kampania potrwa do końca października (fot. materiały prasowe)
21 września Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki. Prowadzi ją w 31 krajach pod hasłem "Lidl. To się opłaca".
Działania prowadzone są we wszystkich kanałach mediowych i obejmują m.in. spoty na YouTubie i w telewizji. Kampania będzie realizowana także w internecie i na nośnikach outdoorowych.
Czytaj też: Tomasz Cichocki szefem działu social media w Altavia Kamikaze + K2
Celem akcji jest podkreślenie, że naczelną zasadą firmy jest oferowanie klientom wysokiej jakości produktów w stosunku do ich ceny.
W Polsce za adaptację działań odpowiada agencja GPD. Wsparcie PR zapewnia Komunikacja Plus.
Czytaj też: Marki do maksimum wykorzystują popularność serialu Netflixa "1670"
(KAP, 24.09.2025)










