Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lewandowska, wcześniej twarz marki Apart, tym razem reklamuje Yes

Anna Lewandowska wystąpiła w sesji zdjęciowej autorstwa Marcina Kempskiego (fot. materiały praowe)

Sportsmenka i trenerka Anna Lewandowska wzięła udział w nowej kampanii marki biżuterii Yes. Wcześniej była twarzą konkurencyjnego Apartu.

Lewandowska wystąpiła w sesji zdjęciowej autorstwa Marcina Kempskiego oraz serii krótkich filmów promujących nową komunikację marki Yes. Hasłem nowej kampanii jest krótkie zawołanie "Oh Yes!". "To wezwanie do tego, by realizować swoje pasje, spełniać marzenia, sięgać po więcej i nosić to, na co ma się ochotę" – opisuje marka.

Czytaj też: Magda Gessler w kampanii Samsunga "Magda od Galaxy". Promuje funkcje AI

Za ideę kreatywną odpowiadają agencja Przestrzeń i Yes, opiekę kreatywną powierzono agencji Digital Curators. Produkcją zajął się dom produkcyjny F25.

Anna Lewandowska w 2020 roku brała udział w działaniach reklamowych jako ambasadorka marki Apart. Wystąpiła m.in. w słynnej kampanii "Bajkowe Święta", wraz z nią wzięły w niej udział aktorki Julia Wieniawa i Małgorzata Socha. Ten czterominutowy spot był krytykowany i wyśmiewany, doczekał się też sparodiowania przez Klub Komediowy. W prześmiewczej wersji podkreślano, jaka to "piękna i długa reklama Apartu".

Anna Lewandowska poza marką Apart reklamowała m.in. herbaty Lipton, Oral-B, Head & Shoulders, 4F, Huawei, Kingę Pienińską, Gillette Venus, BZ WBK i rowery Storm. Współpracowała z firmą produkująca roboty kuchenne Cookover Philipiak.

Czytaj też: Kuba Wojewódzki, Krzysztof Hołowczyc i Krzysztof Zalewski w kampanii telewizorów Haier

(AMS, 17.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.