Zmarł Michał Łojewski, założyciel White Cat Studio. Tworzył projekty graficzne dla czołowych marek
Michał Łojewski był współzałożycielem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej i Klubu Brand Design (fot. materiały prasowe)
Nie żyje Michał Łojewski, jeden z czołowych polskich grafików. Ostatnio został uhonorowany nagrodą Hall of Fame Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Michał Łojewski był dyrektorem kreatywnym, strategiem i projektantem mody. W 2001 roku współzałożył agencję brandingową White Cat Studio, gdzie pracował jako dyrektor kreatywny i projektant. Współpracował z największymi firmami, opracował systemy identyfikacji wizualnej, tworzył projekty graficzne i typografie. Jest autorem identyfikacji wizualnych dla takich czołowych polskich marek, jak: PZU, PKO Bank Polski, Netia, Alior Bank.
W 2006 roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego magazynu "Futu". W 2008 roku przeprojektował layout magazynu "Podróże". W 2010 roku zaprojektował markę odzieżową UEG. W 2016 roku stworzył kolekcję we współpracy z marką Puma.
Łojewski był współzałożycielem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej i Klubu Brand Design.
Jego projekty zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia. Ostatnią była nagroda Hall of Fame Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przyznana za całokształt pracy dla najbardziej zasłużonych osób w branży kreatywnej, która zostanie wręczona we wtorek 9 września podczas Gali KTR.
"Jeden z najzdolniejszych grafików, designerów, jakich znałem. Jego projekty pełne były takiej kultury graficznej. Oszczędności. Syntetycznego myślenia. Uroczy, sympatyczny, świetny facet. Osobowość pod każdym względem" – napisał o Michale Łojewskim Marek Bimer, prezes i dyrektor kreatywny agencji Bimers.
(MS, 08.09.2025)










