Od przyszłego tygodnia podrożeją reklamy w radiowej Trójce
- Korekta cennika wynika z rosnącej słuchalności w atrakcyjnych grupach celowych - wyjaśnia Małgorzata Cegielska, dyrektorka agencja reklamy Polskiego Radia (fot. materiały prasowe)
Agencja reklamy Polskiego Radia od poniedziałku 8 września podnosi ceny reklam w Programie III Polskiego Radia.
Ceny spotów w radiowej Trójce zdrożeją średnio o 5,6 proc. - Ta niewielka korekta cennika wynika z rosnącej słuchalności w atrakcyjnych grupach celowych. Program wykonał ogromną pracę, zmieniając strukturę słuchacza, dzięki czemu dziś jest bardzo atrakcyjny dla wielu reklamodawców - wyjaśnia Małgorzata Cegielska, dyrektorka agencja reklamy.
Po raz ostatni cennik Programu III zmieniano w styczniu 2025 roku. Wtedy podwyżka wyniosła średnio 6,4 proc.
Od września zdrożały reklamy w Grupie RMF, Grupie Eurozet i Grupie ZPR Media. Cenników nie zmienia spółka Audytorium 17, reprezentująca regionalne rozgłośnie publiczne na ogólnopolskim rynku reklamowym.
(KOZ, 07.09.2025)










