Agencja Endless kupiła udziały w studiu produkcyjnym Cheese
Endless w przeszłości współpracowała z Cheese Film przy spotach dla Vectry i PepsiCo (fot. materiały prasowe)
Agencja Endless pozyskała 75 proc. udziałów w studiu produkcyjnym Cheese - dowiedział się "Presserwis".
Agencja informuje, że zamierza w pełni wykorzystać synergię kreatywno-produkcyjną. Po akwizycji będzie oferować klientom kompleksową produkcję wideo (od idei i koncepcji, przez realizację zdjęciową, aż po postprodukcję i efekty specjalne), dostarczając pełne rozwiązania contentowe, obejmujące wszystkie etapy tworzenia nowoczesnych treści.
Cheese Film powstał w 2023 roku. W ubiegłym roku mógł się pochwalić 35 produkcjami, które powstały m.in. dla Vision Express, PepsiCo, NCK czy marki Łowicz. Cheese specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych dla telewizji, produkcjach internetowych, sesjach fotograficznych, animacji 2D i 3D oraz postprodukcji.
W przeszłości agencja i dom produkcyjny miały już okazję współpracować przy reklamach dla takich marek, jak Vectra czy Flaming Hot.
(KAP, 04.09.2025)










