Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W niedzielę 7 września mija termin zgłaszania projektów do PR Wings

Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych (fot. materiały prasowe)

Do północy 7 września można przesyłać zgłoszenia do piątej edycji konkursu PR Wings.

Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy realizatorzy działań PR – agencje, firmy, NGO, uczelnie oraz instytucje publiczne, które zrealizowały kampanie w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku.

Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, w tym w 18 głównych (Angażujący event; Custom Publishing; Employer Branding; ESG i CSR; Kampania edukacyjna; Kampania pro bono; Komunikacja B2B; Komunikacja kryzysowa; Komunikacja wewnętrzna; Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI; Media Relations; Media społecznościowe i influencer marketing; Mistrzowska skuteczność; Ochrona przed dezinformacją; PR korporacyjny; PR produktowy; PR terytorialny; Public Affairs i lobbing) oraz w 11 sektorowych (Branża FMCG; Branża motoryzacyjna; Finanse i ubezpieczenia; Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura; PR instytucji publicznych; Przemysł, chemia, energetyka; Rolnictwo; Rynek zdrowia; Sport, turystyka, hotelarstwo; Technologia i innowacje; Transport, spedycja, logistyka).

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie zgłoszenia do północy dnia 7 września. Opłatę rejestracyjną można uiścić w późniejszym terminie.

W tym roku odnotowano wyraźny wzrost liczby zgłoszeń w porównaniu z poprzednią edycją.

"Cieszymy się, że konkurs z roku na rok przyciąga coraz więcej projektów. To dowód na to, jak potrzebna jest przestrzeń do nagradzania jakościowych i etycznych działań komunikacyjnych. Branża stale się rozwija, a rosnące zainteresowanie konkursami branżowymi wspiera nasz wspólny cel, jakim jest ciągłe doskonalenie się profesjonalistów PR" – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

Ogłoszenie finalistów nastąpi w październiku, a gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.

Organizatorem konkursu PR Wings jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

"Press" jest patronem medialnym PR Wings.

(KOZ, 03.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.