Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 11, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Świat Kobiety” w styczniu miał najwyższą sprzedaż

Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w styczniu tego roku niższą sprzedaż ogółem w porównaniu ze styczniem 2006 roku. Lepiej sprzedawały się tylko ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) i ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W styczniu br. pozycję lidera obronił ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem 475 636 egz. (spadek o 10,37 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.). Na drugie miejsce awansowały ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 471 852 (wzrost o 9,86 proc.), a na trzecie ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 419 195 egz. (wzrost o 5,89 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się: ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 390 236 egz. (spadek o 17,56 proc.) oraz ”Claudia” (G+J Polska) – 350 422 egz. (spadek o 19,41 proc.).

(AW, 11.04.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.