Kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto 8 października
"Press" jest patronem medialnym Kongresu Wiedzy PRoto (fot. materiały prasowe)
W środę 8 października odbędzie się kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”.
Podczas konferencji eksperci z branży marketingowej pomogą odkryć, jak medialność marki może stać się jej siłą napędową. Na scenie pojawią się m.in. Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki, Maciej Ślusarek, Marcel Kiełtyka czy Maja Musznicka-Janiec.
W tej edycji Kongresu Wiedzy PRoto w programie są m.in.:
- panel dyskusyjny „Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi?”
- budowanie świadomości marki – efektywne strategie i kanały komunikacji w B2B, B2C i H2H
- miks medialny w praktyce – jak budować zasięg, rozpoznawalność i wpływ marki?
- prawo do wizerunku – jak chronić markę i reputację w dobie szybkiego obiegu informacji?
- influencer marketing jako narzędzie budowania medialności i wiarygodności marki
- panel dyskusyjny „Zaufanie w kryzysie? Rola mediów społecznościowych, dezinformacji i etyki w komunikacji marki”
Podczas konferencji odbędą się również warsztaty poświęcone analityce danych z mediów oraz kreatywnemu wykorzystaniu narzędzi AI w budowaniu marki.
Kongres kierowany jest do osób zajmujących się marketingiem, public relations, komunikacją i sprzedażą.
Organizatorem Kongresu Wiedzy jest PRoto.pl. "Press" ma patronat medialny nad wydarzeniem.
(KOZ, 14.08.2025)










