Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy Natur Produkt Zdrovit zniknęły z Grupy Eurozet. Klient postawił na Grupę RMF

Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku był piątym reklamodawcą w radiu pod względem wydatków cennikowych (fot. Pexels.com)

Natur Produkt Zdrovit, jeden z największych reklamodawców w radiu, przestał się od tego roku reklamować w stacjach Grupy Eurozet. Klienta pozyskała Grupa RMF.

Z danych cennikowych Kantar Media wynika, że Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku przeznaczył na reklamy w radiu łącznie 190 mln zł (o 5,1 proc. więcej niż w pierwszym półroczu 2024 roku).

Czytaj też: Radio Nowy Świat uruchamia we współpracy z Gremi Media sprzedaż reklam pre-roll w streamingu

W stacjach Grupy RMF zostawił 3/4 tej kwoty, czyli 142,3 mln zł, podczas gdy rok wcześniej ani złotówki. W tym roku reklamował się jeszcze tylko w Polskim Radiu, w którym wydał 47,7 mln zł (o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej).

Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu nie był obecny w Grupie Eurozet (reklamował się tam od wielu lat). – Nie komentujemy aktywności poszczególnych klientów – ucina Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy i członek zarządu Grupy Eurozet. Przed rokiem wartość kampanii w rozgłośniach tego nadawcy wynosiła 116 mln zł. Z kolei w stacjach Grupy ZPR Media ulokował wówczas 1,7 mln zł.

Natur Produkt Zdrovit w pierwszym półroczu 2025 roku był piątym reklamodawcą w radiu pod względem wydatków cennikowych.

Czytaj też: W radiowej Trójce do końca wakacji gośćmi rano będą eksperci zamiast polityków

(KOZ, 13.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.