Radio Nowy Świat uruchamia we współpracy z Gremi Media sprzedaż reklam pre-roll w streamingu
"Radio Nowy Świat dotrzymuje słowa i nadal chce być stacją bez bloków reklamowych" - zapewnia Magda Jethon (fot. materiały prasowe)
Radio Nowy Świat uruchamia sprzedaż reklam pre-roll w streamingu w ramach współpracy z Gremi Media SA.
W piątek rozgłośnia poinformowała o tym patronów. "Uruchomienie sprzedaży reklam pre-roll oznacza, że przy włączaniu streamingu Radia Nowy Świat Słuchacze niebędący Patronami oraz niezalogowani Patroni będą słyszeć reklamy. Natomiast Patroni zalogowani w aplikacji mobilnej nie usłyszą tych komunikatów" - przekazano.
"Radio Nowy Świat dotrzymuje słowa i nadal chce być stacją bez bloków reklamowych. Nauczyliśmy i przyzwyczailiśmy Państwa do słuchania radia, które dba o pion i poziom anteny, ale szukamy innych źródeł finansowania, które pozwolą nam bezpiecznie i komfortowo zarządzać stacją. Na razie testujemy to rozwiązanie i będziemy się przyglądać, na ile jest to ciekawa, a z drugiej strony intratna opcja" - wyjaśnia Magda Jethon, redaktorka naczelna radia. "Z pewnością daje ona możliwość dotarcia do szerszej społeczności, a także przekonania niektórych Słuchaczy do pozostania naszymi Patronami" - dodaje.
Sprzedaż komunikatów startowych, odtwarzanych przy uruchomieniu streamingu, oferuje też Radio 357. Partnerem sprzedażowym tej rozgłośni została w czerwcu Grupa Eurozet.
Czytaj też: Republika liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Wyprzedziła minimalnie TVP 1
(KOZ, 07.08.2025)










