Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja reklamowa Cut The Mustard miała ponad 14 mln zł przychodu

Zysk netto agencji wyniósł 863 tys. zł wobec 1,14 mln zł w 2023 roku

Agencja reklamowa Cut The Mustard uzyskała w 2024 roku 14,24 mln zł przychodu i 863 tys. zł zysku netto.

Jak wynika ze sprawozdania finansowego złożonego przez spółkę w Krajowym Rejestrze Sądowym, jej przychody zmniejszyły się o 3,23 proc. w porównaniu z 2023 rokiem.

Czytaj też: Będzie przetarg na agencję promującą projekty dotyczące zdrowia finansowane z KPO

Koszty działalności operacyjnej wyniosły 13,05 mln zł i były o 0,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Na wynagrodzenia przeznaczono 1,52 mln zł (o 1,3 proc. więcej). Agencja zatrudniała w 2024 roku 35 osób.

Zysk netto agencji wyniósł 863 tys. zł wobec 1,14 mln zł w 2023 roku.

Cut The Mustard rozpoczęła w 2024 roku współpracę długookresową z firmami: Grupa OLX/Otodom, Kompania Piwowarska (marka Książęce), Piekuś. Zakończono współpracę z firmami: Electrolux, Fielmann, Sarantis, Carex, BasicLab. Stali klienci agencji to: Kompania Piwowarska (Lech), Polpharma (ATL), Lavazza, Eurocash, Klarna, Dawtona, Ergo Hestia, Sofidel, AmRest/Pizza Hut i Sokołów.

Czytaj też: Emilia Stasiak-Witkowska na czele kreacji w Lettly. Wcześniej pracowała w VerdeAgency

(MS, 13.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.