Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Według Kantar Media niektóre dzienniki zanotowały wzrost wpływów z reklamy

Według szacunków Kantara "Gazeta Polska Codziennie" ma wyższe wpływy reklamowe od "Super Expressu" (fot. Marcin Kaliński/PAP)

Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów udzielanych klientom, w pierwszym półroczu 2025 roku największe wpływy reklamowe spośród dzienników zanotowała "Gazeta Wyborcza" (Agora). Natomiast największy wzrost oszacowano dla "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA).

Pierwsze półrocze "Gazeta Wyborcza" zamknęła wpływami na poziomie 88,8 mln zł (wzrost o 3,7 proc.). Druga pod tym względem była "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 64,9 mln zł (spadek o 6,5 proc.), a trzeci "Dziennik Gazeta Prawna" – 59,2 mln zł (wzrost o 9,5 proc.).

Wpływy "Faktu" (RAS Polska) to 30,9 mln zł (wzrost o 10,3 proc.), a "Gazety Polskiej Codziennie" – 25,1 mln zł (wzrost o 34,2 proc.).

"Super Express" (Grupa ZPR Media) uzyskał 24,1 mln zł (spadek o 27,3 proc.).

(JF, 11.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.