Według Kantar Media niektóre dzienniki zanotowały wzrost wpływów z reklamy
Według szacunków Kantara "Gazeta Polska Codziennie" ma wyższe wpływy reklamowe od "Super Expressu" (fot. Marcin Kaliński/PAP)
Z danych cennikowych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów udzielanych klientom, w pierwszym półroczu 2025 roku największe wpływy reklamowe spośród dzienników zanotowała "Gazeta Wyborcza" (Agora). Natomiast największy wzrost oszacowano dla "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum SA).
Pierwsze półrocze "Gazeta Wyborcza" zamknęła wpływami na poziomie 88,8 mln zł (wzrost o 3,7 proc.). Druga pod tym względem była "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 64,9 mln zł (spadek o 6,5 proc.), a trzeci "Dziennik Gazeta Prawna" – 59,2 mln zł (wzrost o 9,5 proc.).
Wpływy "Faktu" (RAS Polska) to 30,9 mln zł (wzrost o 10,3 proc.), a "Gazety Polskiej Codziennie" – 25,1 mln zł (wzrost o 34,2 proc.).
"Super Express" (Grupa ZPR Media) uzyskał 24,1 mln zł (spadek o 27,3 proc.).
(JF, 11.08.2025)










