Grupa RMF podwyższa ceny reklam na jesień
Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach w styczniu (fot. materiały prasowe)
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada.
Średni wzrost cen wniesie 5,7-5,8 proc. "W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników, tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji" - wskazuje w komunikacie Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy.
Czytaj też: W czerwcu najczęściej cytowany był Onet. TVN 24 liderem wśród stacji telewizyjnych
W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące. W okresie od 1 września do 2 listopada średnia cena 30-sekundowego spotu w RMF FM wyniesie 22,4 tys. zł (5,8 proc. więcej niż obecnie), w RMF Maxx będzie to 5,03 tys. zł (wzrost o 5,7 proc.), a w RMF Classic - 2,1 tys. zł (wzrost o 5,7 proc.). W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty high season, wprowadzanej przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę.
Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach 6 stycznia 2025 roku - średnio o ok. 3 proc.
(MNIE, 31.07.2025)










