Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF podwyższa ceny reklam na jesień

Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach w styczniu (fot. materiały prasowe)

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które będą obowiązywać od 1 września do 2 listopada.

Średni wzrost cen wniesie 5,7-5,8 proc. "W ślad za koniunkturą na rynku reklamy radiowej obserwujemy bardzo wysoki popyt na nasze produkty i oczekujemy utrzymania pozytywnych trendów w kolejnych miesiącach. Stąd też nasza decyzja o jesiennej korekcie cenników, tym bardziej, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdecydowaliśmy się jedynie na symboliczną zmianę cen poniżej wskaźników inflacji" - wskazuje w komunikacie Dariusz Woźniak, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy.

Czytaj też: W czerwcu najczęściej cytowany był Onet. TVN 24 liderem wśród stacji telewizyjnych

W Grupie RMF cenniki reklam ustalane są na dwa miesiące. W okresie od 1 września do 2 listopada średnia cena 30-sekundowego spotu w RMF FM wyniesie 22,4 tys. zł (5,8 proc. więcej niż obecnie), w RMF Maxx będzie to 5,03 tys. zł (wzrost o 5,7 proc.), a w RMF Classic - 2,1 tys. zł (wzrost o 5,7 proc.). W okresie obowiązywania cennika nie przewidziano dopłaty high season, wprowadzanej przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę.

Grupa RMF po raz ostatni podniosła ceny spotów w swoich stacjach i pakietach 6 stycznia 2025 roku - średnio o ok. 3 proc.

(MNIE, 31.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.