Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Internauci w kampanii Ministerstwa Cyfryzacji "mObywatel to ma"

Kampania jest finansowana ze środków Unii Europejskiej (fot. materiały prasowe)

Materiały wideo stworzone przez internautów będą częścią kampanii Ministerstwa Cyfryzacji promującej mObywatela.

Wyróżnione materiały wideo, które powstały na zakończony w kwietniu konkurs na Instagramie "mObywatel ma łatwiej", staną się częścią kampanii promującej mObywatela – Ministerstwo Cyfryzacji opublikuje je na swoich kanałach w mediach społecznościowych i wyemituje w płatnej kampanii.

Czytaj też: KPRM poszukuje agencji do reklam na social mediach. Uruchomiła przetarg

Za organizację konkursu i koncepcję kampanii odpowiadała agencja GoldenSubmarine, a za emisję kampanii – Carat Polska. Obydwie agencje obsługują Ministerstwo Cyfryzacji w parasolowej kampanii "mObywatel ma łatwiej".

Kampania jest finansowana ze środków Unii Europejskiej i stanowi część szerszego projektu edukacyjno-informacyjnego, którego celem jest upowszechnianie korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych.

Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu

(AMS, 15.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.