MassiveMusic Warsaw stworzyła sonic branding dla IKEA Polska
Zadaniem agencji było stworzenie systemu dźwiękowej identyfikacji, który wyrazi hasło "Lepiej pomyślany dom" oraz wartości i filozofię marki (fot. materiały prasowe)
MassiveMusic Warsaw, agencja kreatywna specjalizująca się w identyfikacji dźwiękowej marek, stworzyła sonic branding dla marki IKEA w Polsce.
Zadaniem agencji było stworzenie systemu wyrażającego hasło "Lepiej pomyślany dom" oraz wartości i filozofię marki. Efektem jest kompleksowy sonic branding, który obejmuje główne logo dźwiękowe marki IKEA Poland, Gen Z sonic logo – wariant skierowany do młodszych odbiorców, wersję świąteczną logo dźwiękowego, dwa utwory radiowe – kompozycje dedykowane kampaniom audio i stickery dźwiękowe – krótkie formy do komunikacji w social mediach.
MassiveMusic nagrała kilkadziesiąt przedmiotów z oferty IKEA, m.in. zabawki, pieprzniczki, porcelanowe i drewniane misy, donice, liczydła, firany, deski korkowe czy wiklinowe segregatory. Z tych nagrań powstało 250 sampli, które posłużyły do stworzenia zarówno sekcji rytmicznej, jak i charakterystycznych motywów melodycznych.
(MS, 14.07.2025)










