Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MassiveMusic Warsaw stworzyła sonic branding dla IKEA Polska

Zadaniem agencji było stworzenie systemu dźwiękowej identyfikacji, który wyrazi hasło "Lepiej pomyślany dom" oraz wartości i filozofię marki (fot. materiały prasowe)

MassiveMusic Warsaw, agencja kreatywna specjalizująca się w identyfikacji dźwiękowej marek, stworzyła sonic branding dla marki IKEA w Polsce.

Zadaniem agencji było stworzenie systemu wyrażającego hasło "Lepiej pomyślany dom" oraz wartości i filozofię marki. Efektem jest kompleksowy sonic branding, który obejmuje główne logo dźwiękowe marki IKEA Poland, Gen Z sonic logo – wariant skierowany do młodszych odbiorców, wersję świąteczną logo dźwiękowego, dwa utwory radiowe – kompozycje dedykowane kampaniom audio i stickery dźwiękowe – krótkie formy do komunikacji w social mediach.

MassiveMusic nagrała kilkadziesiąt przedmiotów z oferty IKEA, m.in. zabawki, pieprzniczki, porcelanowe i drewniane misy, donice, liczydła, firany, deski korkowe czy wiklinowe segregatory. Z tych nagrań powstało 250 sampli, które posłużyły do stworzenia zarówno sekcji rytmicznej, jak i charakterystycznych motywów melodycznych.

(MS, 14.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.