TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej. Nowe zestawienie
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC zanotował średnio 0,25 proc. udziału (screen: YouTube/Marcin TV Nagrania Telewizyjne)
W pierwszym półroczu liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ był naziemny TVP ABC. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Disney Junior.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował średnio 0,25 proc. udziału (spadek z 0,32 proc. w analogicznym okresie 2024 roku). Dalej był Disney Junior (The Walt Disney Company) – 0,21 proc. udziału (spadek z 0,25 proc.) i Nick Jr. (Paramount Global) – 0,21 proc. (spadek z 0,32 proc.).
Czytaj też: "Kawa na ławę" Piaseckiego wygrywa ze "Śniadaniem Rymanowskiego" i "Wysokim napięciem" Kłeczka
Kolejne były:
- MiniMini+ (Canal+ Polska) – 0,15 proc. (bez zmian),
- Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) – 0,11 proc. (spadek z 0,13 proc.),
- Cartoonito (Warner Bros. Discovery) – 0,1 proc. (spadek z 0,13 proc.),
- BBC CBeebies (BBC Studios) – 0,1 proc. (bez zmian),
- Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – 0,09 proc. (spadek z 0,16 proc.),
- Nickelodeon (Paramount Global) – 0,09 proc. (spadek z 0,13 proc.),
- Disney Channel (The Walt Disney Company) – 0,08 proc. (spadek z 0,1 proc.)
- i Nicktoons (Paramount Global) – 0,06 proc. (spadek z 0,08 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Disney Junior – 0,25 proc. (spadek z 0,29 proc.). Dalej były: TVP ABC – 0,24 proc. (spadek z 0,29 proc.), Nick Jr. – 0,23 proc. (spadek z 0,39 proc.), MiniMni+ – 0,21 proc. (wzrost z 0,19 proc.) i Cartoonito – 0,14 proc. (spadek z 0,15 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Finał Eurowizji pokonał "M jak miłość". TOP 5 programów w pierwszym półroczu
(MNIE, 09.07.2025)










