Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Pekao wspiera kampanią ofertę dla podróżujących

Bank Pekao S.A. promuje w kampanii „Supermoce w podróży” innowacyjne rozwiązania skierowane do miłośników turystyki i wygodnego bankowania. Działania uzupełnił także o wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych.

W ramach trwającej od połowy czerwca kampanii przygotowano jeden 30- i trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, reklamujące ofertę dla turystów oraz jej trzy kluczowe elementy: gwarancję niskich kursów przy płatności za granicą kartami wydanymi przez Pekao, zwrot za podróżnicze wydatki oraz możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym Miles & More. Spoty emitowane są w zasięgowych stacjach telewizyjnych. Ich emisji towarzyszą reklamy na najpopularniejszych portalach internetowych i w serwisach VOD. Zaplanowano też działania w mediach społecznościowych, w których influencerzy pokażą internautom, jak korzystać z nowych rozwiązań Banku Pekao S.A. w praktyce.

Press

Celem działań jest wsparcie komunikacyjne innowacyjnych udogodnień, które Bank Pekao S.A. wprowadził w ostatnim czasie: zwiększających bezpieczeństwo korzystania z finansów i wygodę przemieszczania się i korzystania z uroków odwiedzanych miejsc. Jest wśród nich m.in. obrączka płatnicza – nie wymagające zasilania, wodoodporne urządzenie, za pomocą którego można bezpiecznie dokonywać płatności i wypłacać pieniądze z bankomatów. Bank przygotował też dla podróżnych m.in. takie rozwiązania, jak zwrot za podróżnicze wydatki, gwarancja niskich kursów przy płatności kartami za granicą oraz zbieranie mil w programie Miles & More, w którym Pekao uczestniczy jako jedyny bank w Polsce. To oferta, dzięki której podróżowanie staje się łatwiejsze i bezpieczniejsze, przynosząc też dodatkowe korzyści.

Press

– „Supermoce w podróży” to nie tylko innowacyjne, ale także praktyczne rozwiązania i usługi dostępne wygodnie w aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się pełną swobodą i komfortem podczas swoich podróży, mając wszystkie niezbędne narzędzia zawsze pod ręką. Nasza oferta, w której kluczowym elementem jest obrączka płatnicza, została stworzona z myślą o osobach aktywnie spędzających czas, ceniących wygodę, mobilność i bezpieczeństwo. Chcemy dostarczać klientom nowoczesne rozwiązania, sprawiające, że podróżowanie staje się tańsze, wygodniejsze i przyjemniejsze – mówi Jorge Sánchez, dyrektor departamentu marketingu w Banku Pekao S.A.

Press

Dodatkowo dla tych, którzy w ferworze przygotowań do wyjazdu zapomnieli o potrzebie zapewnienia sobie bezpiecznego dostępu do pieniędzy, bank przygotował specjalne stoiska w portach lotniczych w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i w Poznaniu. Zlokalizowane tuż za strefą kontroli bezpieczeństwa, umożliwiają szybkie i bezproblemowe otwarcie konta osobistego. Jego właściciel może otrzymać od razu kartę do konta, kartę kredytową, będzie też mógł zainstalować aplikację PeoPay. Zyska też dostęp do swoich pieniędzy zaraz po zasileniu konta. Specjalne stoiska dla tych, którzy w ostatniej chwili chcą zapewnić sobie finansowy komfort, będą czekały na klientów do końca września br.

Press

Kampanię promującą rozwiązania Banku Pekao S.A. dla turystów uzupełnił wakacyjny konkurs w mediach społecznościowych. Jego uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce i powalczyć o atrakcyjne nagrody: voucher podróżny o wartości 6 tys. zł i dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1 tys. zł każdy. Aby wziąć udział w akcji, należy zrobić zdjęcie z różową palmą Pekao, zlokalizowaną w strefie bezcłowej jednego ze wspomnianych lotnisk, a następnie opublikować je na swoim profilu na Instagramie lub Facebooku, odpowiadając na pytane: „Jakie są Twoje supermoce w podróży?”. Post powinien zawierać hashtag #SupermoceŻubra oraz oznaczenie profilu Banku Pekao. Konkurs trwa do 15 lipca br. 

Press

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reklamy wyreżyserował Bartosz Dombrowski. Za działania digital odpowiada Sales&More, social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów – telewizji oraz video online – zajął się Universal McCann. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak.

Press
Press
Press

(09.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.