Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro, Polsat-Interia i RASP w czołówce grup najczęściej odwiedzanych w czerwcu

Dwa pierwsze miejsca w Mediapanelu standardowo należą do big techów (fot. Unsplash.com)

Allegro, Polsat-Interia i RASP były najczęściej odwiedzanymi polskimi serwisami w czerwcu. Większość grup odnotowała spadki.

Dwa pierwsze miejsca w Mediapanelu standardowo należą do big techów – Google z 28,98 mln realnych użytkowników i spadkiem o 0,03 proc. i Meta Platforms z 26,03 mln i spadkiem o 0,57 proc.

Czytaj też: Google zaskarżone do Komisji Europejskiej przez wydawców za przeglądy AI

Wśród polskich grup w czołówce nadal jest Grupa Allegro z 21,65 mln użytkowników i spadkiem o 0,96 proc. Za nią plasuje się Grupa Polsat-Interia, która zgromadziła 20,55 mln i odnotowała spadek o 4,37 proc. Pierwszą piątkę zamyka Grupa RAS Polska z 20,52 mln i spadkiem o 4,42 proc. w stosunku do maja.

W Top10 Mediapanelu znalazły się również:

• Grupa Wirtualna Polska – 19,73 mln, spadek o około 2,08 proc.
• Grupa Whaleco (właściciel Temu) – 19,54 mln, spadek o 0,81 proc.
• Grupa WhatsApp – 18,49 mln, wzrost o około 0,93 proc.
• Grupa Agora – 17,00 mln, spadek o około 3,13 proc.
• Grupa OLX – 16,87 mln, wzrost o około 0,36 proc.

Press

Tylko WhatsApp i OLX zanotowały w czerwcu wzrost liczby realnych użytkowników (screen: Mediapanel.pl)

Czytaj też: Patryk Słowik z WP najbardziej hejtowanym dziennikarzem w social mediach

(PAR, 13.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.