Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w Grupie RMF. Nowe stanowiska Mariusza Gołdy i Andrzeja Mielimonki

Andrzej Mielimonka jako pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci ma odpowiadać m.in. za potencjalne akwizycje i integracje (fot. materiały prasowe)

Mariusz Gołda, dotychczasowy dyrektor marketingu Grupy RMF, został pełnomocnikiem zarządu ds. badań. Stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju sieci objął Andrzej Mielimonka, do tej pory prezes należącej do grupy spółki Multimedia. Powołano również pełnomocniczkę zarządu ds. strategii i transformacji. Jest nią Magda Szczypka.

"Grupa RMF, lider rynku radiowego w Polsce, dostosowuje swoją strukturę organizacyjną do dynamicznych zmian i wyzwań świata cyfrowego" – podano w komunikacie.

Grupa RMF stworzyła stanowisko

Marketingiem za Mariusza Gołdę zajmie się dotychczasowy dyrektor działu promocji Paweł Gospodarczyk, który pokieruje nowo utworzonym departamentem marketingu. Gołda będzie odpowiadał za badania, pełniąc rolę pełnomocnika zarządu.

Czytaj też: SDP bez środków na zapomogi. "Na wynagrodzenie dla zarządu pieniądze się znalazły"

"Temat rozwoju badań i analityki, a także pochylenia się nad standardem badań radiowych jest dla Grupy niezwykle istotny i wymaga pełnej uwagi i zaangażowania. Wieloletnie doświadczenie Mariusza w tej dziedzinie jest cenne i zarząd chce je w pełni wykorzystać" – wyjaśnia "Presserwisowi" biuro prasowe Grupy RMF.

Andrzej Mielimonka jako pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci ma odpowiadać m.in. za potencjalne akwizycje i integracje, a także reprezentowanie grupy w kontaktach z regulatorem. Mielimonkę na stanowisku prezesa spółki Multimedia (nadawca stacji sieci RMF Maxx) zastąpił Paweł Piotrowski, jej prokurent oraz prezes spółki Opera FM (nadawca ponadregionalnego RMF Classic).

W ramach zmian Grupa RMF stworzyła stanowisko pełnomocniczki zarządu ds. strategii i transformacji, które na początku czerwca objęła Magda Szczypka. Szczypka wcześniej pracowała w sektorze doradczym (PMR Market Experts i Civitta).

"Polska została wybrana jako hub AI"

Powołany został również departament digital, który będzie odpowiadał za rozwój cyfrowych produktów i treści oraz za strategię komercjalizacji. Rekrutacja szefa nowej jednostki trwa.

Czytaj też: Republika ma program, w którym jej prezenterzy komentują wydarzenia tygodnia

W ramach departamentu digital utworzono zespół odpowiedzialny za rozwój serwisów internetowych takich jak Rmf.fm czy Rmf24.pl, którym pokieruje Katarzyna Pajączek, szefowa redakcji internetowych.

Ponadto w siedzibie Grupy RMF na Kopcu Kościuszki w Krakowie powstaną globalne struktury AI Bauer Media Audio. "Polska została wybrana jako hub AI. Na razie trwają prace dotyczące rekrutowania specjalistów" – informuje biuro prasowe nadawcy.

Prezesem Grupy RMF od jesieni 2024 roku jest Tomasz Ramza.

Czytaj też: Katolicka Agencja Informacyjna ma nowego prezesa – o. Stanisława Tasiemskiego

(KOZ, 07.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.