Iga Wachowicz i Rafał Kaniecki dołączają do biura reklamy Wirtualnej Polski
Rafał Kaniecki od ponad 15 lat związany jest z sektorem reklamowym i digital marketingiem. Iga Wachowicz ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży mediowej (fot. materiały prasowe)
Na początku lipca do zespołu biura reklamy Wirtualnej Polski dołączą Iga Wachowicz, która zostanie dyrektorką departamentu klientów strategicznych, i Rafał Kaniecki – będzie pracował na stanowisku dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej.
Kaniecki będzie odpowiadał za strategię sprzedaży i współpracę z domami mediowymi. Zadaniem Igi Wachowicz będzie opracowanie i realizacja długofalowej strategii sprzedażowej dla kluczowych klientów WP na terenie całej Polski.
Rafał Kaniecki od ponad 15 lat związany jest z branżą reklamową i digital marketingiem. Pracował z takimi markami jak Orange, Grupa Żywiec, L’Oréal, Philips, Reckitt Benckiser, Mercedes-Benz, Danone czy Colgate-Palmolive. Ostatnie trzy lata spędził w strukturach TikTok, gdzie zarządzał zespołem agencyjnym odpowiedzialnym za region Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej przez osiem lat był związany z firmą Meta – jako head of agency Poland & CEE odpowiadał za strategiczne partnerstwa z domami mediowymi.
Iga Wachowicz ma blisko 20-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przez ostatnie dziewięć lat była związana z agencją Value Media, gdzie jako business development directorka odpowiadała za wzrost wartości współpracujących marek i budowanie trwałych relacji z klientami. W dorobku ma zarządzanie zespołami i obsługę klientów z takich sektorów, jak telekomunikacja, FMCG, retail czy nowe technologie – współpracowała m.in. z Orange, Hochlandem, Żabką czy iSpotem.
(MAK, 27.06.2025)










