Ruszyła kampania "Ty masz wiele talentów. My mamy wiele uczelni"
Kampania celuje głównie w młodzież z województwa śląskiego i sąsiednich regionów (fot. materiały prasowe)
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia rozpoczęła kampanię promującą ofertę edukacyjną związku miast pod hasłem: „Ty masz wiele talentów. My mamy wiele uczelni. Studiuj w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii”.
Inicjatywa towarzyszy premierze nowej marki, Kampus GZM, i ma zachęcić młodych ludzi do wyboru jednej z uczelni na terenie Metropolii. Uruchomiony został serwis Kampusgzm.pl, który gromadzi informacje o 25 uczelniach działających na terenie GZM. W sieci i przestrzeni publicznej pojawiły się też pierwsze spoty promocyjne. Kolejne zapowiedziano na nadchodzące miesiące.
Kampania kierowana jest głównie do młodzieży z województwa śląskiego i sąsiednich regionów. Działania promocyjne prowadzone są w internecie (m.in. na TikToku, Instagramie, YouTubie i Spotify), a także na nośnikach outdoorowych, w prasie edukacyjnej i kinach.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Huta 19, a za planowanie i zakup mediów - Re58 (dawna Sigma Bis).
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to pierwszy w Polsce związek metropolitalny, obejmujący 41 miast i gmin w centralnej części województwa śląskiego, zamieszkany przez 2,1 mln osób.
(AMS, 27.06.2025)










