Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Kuczera i Kacper Tarapata w Altavia Kamikaze + K2

Kacper Tarapata i Krzysztof Kuczera pracują jako team od ponad ośmiu lat (fot. materiały prasowe)

Duet Kuczera i Tarapata zasilił dział kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2.

Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywritera, a Kacper Tarapata – senior art directora. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym wcześniej pracowali już w VML.

Czytaj też: Michał Lutostański dołączył do zespołu Deloitte CE jako partner associate

Nowy team jest odpowiedzialny za rozwój koncepcyjny i realizację kampanii dla kluczowego klienta agencji, marki Żywiec oraz festiwalu muzycznego Żywiec Męskie Granie.

Kuczera i Tarapata pracują jako team od ponad ośmiu lat, m.in. w Plej i VML. Na swoim koncie mają projekty dla klientów takich jak: Adidas, Browar Namysłów, Empik, Play. W ostatnim czasie w VML współtworzyli komunikację marki Lech.

Czytaj też: Joanna Dziełak dołącza do Kantar Polska jako senior business development manager

(AMS, 24.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.