"Działkowiec" zanotował najmniejszy spadek sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych

Średnia sprzedaż "Działkowca" wyniosła 75 456 egz. (fot. materiały prasowe)
Liderem sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych w pierwszym kwartale 2025 roku pozostał "Działkowiec". Wszystkie tytuły w tym segmencie odnotowały spadki sprzedaży.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa średnia sprzedaż "Działkowca" (Wydawnictwo Działkowiec) wyniosła 75 456 egz. i była o 3,29 proc. niższa niż w pierwszym kwartale 2024 roku.
Czytaj też: "Poradnik 50+" liderem w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet
Drugi był miesięcznik "Mam Ogród" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 35 067 egz. (spadek o 12,62 proc.), z czego 34 egz. to e-wydania. Trzeci "Mój Ogródek" (Wydawnictwo Działkowiec) sprzedawał średnio 24 571 egz. (spadek o 12,46 proc.).
Segment tytułów ogrodniczych w ostatnich latach mocno się skurczył, z końcem 2022 roku przestały ukazywać się tytuły Burda Media Polska: "Przepis na Ogród", "Kocham Ogród" i "Mój Piękny Ogród".
Czytaj też: Dwa nowe działy redakcyjne w tygodniku "Newsweek Polska" – Lifestyle i Technologie
(MZD, 22.06.2025)
