Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Działkowiec" zanotował najmniejszy spadek sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych

Średnia sprzedaż "Działkowca" wyniosła 75 456 egz. (fot. materiały prasowe)

Liderem sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych w pierwszym kwartale 2025 roku pozostał "Działkowiec". Wszystkie tytuły w tym segmencie odnotowały spadki sprzedaży.

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa średnia sprzedaż "Działkowca" (Wydawnictwo Działkowiec) wyniosła 75 456 egz. i była o 3,29 proc. niższa niż w pierwszym kwartale 2024 roku.

Czytaj też: "Poradnik 50+" liderem w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet

Drugi był miesięcznik "Mam Ogród" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 35 067 egz. (spadek o 12,62 proc.), z czego 34 egz. to e-wydania. Trzeci "Mój Ogródek" (Wydawnictwo Działkowiec) sprzedawał średnio 24 571 egz. (spadek o 12,46 proc.).

Segment tytułów ogrodniczych w ostatnich latach mocno się skurczył, z końcem 2022 roku przestały ukazywać się tytuły Burda Media Polska: "Przepis na Ogród", "Kocham Ogród" i "Mój Piękny Ogród".

Czytaj też: Dwa nowe działy redakcyjne w tygodniku "Newsweek Polska" – Lifestyle i Technologie

(MZD, 22.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.