Electrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”, który powraca tej jesieni

Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami produkcji TVP (fot. materiały prasowe)
Electrolux, marka sprzętów AGD, będzie głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wróci do telewizji tej jesieni.
Po kilkuletniej przerwie polski serial komediowy „Rodzinka.pl” powraca na antenę TVP z 17. sezonem i z Maćkiem Musiałem oraz Olgą Kalicką w rolach głównych. Aktorzy od lat współpracują z marką Electrolux, a teraz pełnią rolę jej ambasadorów. Oprócz publikacji na prywatnych kanałach twórców zaplanowano kampanię w prasie lifestylowej i tv guides (offline i online). Kampanię wspierają również działania w mediach społecznościowych.
Czytaj też: Ruszyły zdjęcia do nowej "Rodzinki.pl". W obsadzie: Kożuchowska, Karolak, Musiał i Zdrójkowski
Za partnerstwo z serialem (lokowanie produktu, sponsoring) i koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja LiquidThread. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
To już kolejna odsłona współpracy Elektroluxu z Kalicką i Musiałem. W 2024 roku powstał miniserial youtubowy z ich udziałem „Domowe historie”, będący częścią kampanii edukacyjnej mającej na celu szerzenie świadomości tego, jak wybierać najbardziej energooszczędne sprzęty.
Czytaj też: Żabka i agencja Feeders promują wakacyjną kolekcję odzieży
(AMS, 04.06.2025)
