"Fakt" jest marką prasową z największym zasięgiem. Badanie Total Reach 360°
Łączny zasięg "Faktu" wyniósł 10,75 mln odbiorców (fot. materiały prasowe)
W okresie kwiecień 2024 – marzec 2025 tytułem prasowym o największym zasięgu łącznym, obejmującym wszystkie kanały dotarcia brandu, był "Fakt" – wynika z badania Total Reach 360°.
Badanie Total Reach 360° realizowane jest przez Polskie Badania Czytelnictwa i pokazuje łączny zasięg tytułów drukowanych, e-wydań, subskrypcji cyfrowych oraz stron internetowych (w wersji desktopowej i na urządzenia mobilne) marek prasowych. Wskaźnik ten uwzględnia współczytelnictwo pomiędzy różnymi kanałami dystrybucji danego tytułu prasowego.
Czytaj też: Grupa PMPG Polskie Media ma 1,1 mln zł straty po pierwszym kwartale
W najnowszej fali łączny zasięg "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) wyniósł 10,75 mln odbiorców (36,58 proc.). Poziom 10 mln przekroczył również "Super Express" (Grupa ZPR Media), który dotarł do 10,08 mln odbiorców (34,27 proc.).
Na kolejnych miejscach były:
- "Gazeta Wyborcza" (Grupa Agora) – 8,6 mln odbiorców (29,26 proc.),
- "Dziennik Gazeta Prawna" (Grupa Infor) – 8,2 mln (27,89 proc.)
- oraz "Rzeczpospolita" (Gremi Media) – 5,59 mln (19,01 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze dwa dzienniki regionalne Polska Press: "Głos – Dziennik Pomorza" (4,54 mln; 15,45 proc.) i "Gazeta Pomorska" (4,51 mln; 15,34 proc.), a także "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) – 4,26 mln (14,47 proc.), "Viva" (Burda Media Polska) – 3,52 mln (11,96 proc.) oraz "Tele Magazyn" (Polska Press) – 3,23 mln (10,99 proc.).
Czytaj też: Spadki przychodów Agory większe w internecie niż w prasie. Raport finansowy
(KOZ, 01.06.2025)










