Startuje akcja wspierająca regiony dotknięte powodzią. "Pocztówki z powodzi"
Do mieszkańców Polski trafi 600 tys. pocztówek zapraszających na Dolny Śląsk (fot. materiały prasowe)
Agencja reklamowa AWX jest pomysłodawcą i wykonawcą startującej w środę kampanii pt. "Pocztówki z powodzi". Akcję wspiera Futura PR.
Celem kampanii społecznej jest zachęcenie turystów do odwiedzenia terenów, które ucierpiały w zeszłorocznej powodzi. W jej ramach agencja wyśle w Polskę ponad 600 tys. widokówek przekonujących do przyjazdu na Dolny Śląsk.
Czytaj też: SEXEDPL i Ancymony z kampanią do nauczycieli pod hasłem "Lekcje bez tabu"
Zapraszającymi są przedsiębiorcy z Kłodzka, Lądka-Zdroju, Głuchołaz, Nysy, Bystrzycy Kłodzkiej, Stronia Śląskiego, Lewina Brzeskiego, Żagania, Szprotawy, Wlenia, Lwówka Śląskiego, Gryfowa Śląskiego, Paczkowa, Brzegu i innych miejscowości dotkniętych powodzią w 2024 roku.
Obiekty turystyczne, sklepy, piekarnie, restauracje, muzea i hotele biorące udział w akcji na hasło „Pocztówka” będą np. częstować turystów kawą.
Akcję wspierają dziennikarze, ludzie kultury, internetowi twórcy – m.in. Andrzej Chyra, Jowita Budnik, Lidia Popiel, Katarzyna Kwiatkowska, Aleksandra Grysz, Sandra Hajduk, Paweł Małaszyński, DJ Adamus – Adam Jaworski, Katarzyna Pakosińska, Marcin Bosak.
Kontynuacją akcji będzie program grantowo-mentoringowy, w który angażuje się Fundacja XTB.
Czytaj też: D&AD 2025: McCann Poland jedyną nagrodzoną polską agencją kreatywną
(AMS, 28.05.2025)










