Kanał Zero w maju tylko na YouTubie zarobił ok. 1,7 mln zł. Wzrost liczby subskrybentów

Krzysztof Stanowski szacował, że Kanał Zero w maju zarobi na YouTube między 1,5 mln a 1,6 mln zł (fot. PAP/Marcin Obara)
Kanał Zero w maju, w czasie najgorętszej fazy kampanii przed wyborami prezydenckimi, tylko na YouTubie zarobił szacunkowo 1,7 mln zł. Odnotował też znaczny wzrost liczby subskrybentów – wynika z danych, które ujawnił założyciel Kanału Zero Krzysztof Stanowski w serwisie X.
Przez ostatnie 28 dni materiały zamieszczane w Kanale Zero miały 156,9 mln wyświetleń. Łączny czas ich oglądania to 29,1 mln godzin. Kanał w tym okresie zdobył 171,7 tys. subskrypcji i ma ich teraz łącznie prawie 1,9 mln.
Rekordowa liczba wyświetleń w dniu wyborów
Kanał Zero w trakcie kampanii wyborczej przeprowadzał rozmowy z kandydatami, transmitował debaty telewizyjne i publikuje komentarze dotyczące wyborów. Jego założyciel w serwisie X informował, że w niedzielę 18 maja, w dniu głosowania w pierwszej turze wyborów, kanał miał rekordową liczbę wyświetleń – 9,23 mln.
Czytaj też: Stanowski zarzuca Czuchnowskiemu manipulacje. Przy okazji sam manipuluje
Krzysztof Stanowski startował w wyborach, otrzymując w pierwszej turze 1,24 proc. głosów (zagłosowało na niego 243 479 wyborców).
Ostatnie 28 dni... pic.twitter.com/KXrCdNV5Fn
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) May 26, 2025
Stanowski 14 maja w rozmowie na kanale Bogdana Rymanowskiego – Rymanowski Live – ujawnił, że w kwietniu YouTube zapłacił Kanałowi Zero i Kanałowi Zero Extra łącznie 1,4 mln zł. "W maju będzie więcej – myślę, że między 1,5 mln a 1,6 mln" – prognozował Stanowski. Dodał, że start w kampanii wyborczej kosztował go ok. 100 tys. zł, które wydał m.in. na założenie strony internetowej i sprawy organizacyjne.
Czytaj też: Stanowski w wyborach "dostał więcej lajków niż głosów". Ale skorzystał z darmowej reklamy
(MAK, 27.05.2025)
