”Vita” zmieniła makietę
Kwietniowe wydanie miesięcznika ”Vita” (Edipresse Polska SA) trafiło do sprzedaży z odświeżoną szatą graficzną i nowym działem rodzina.
Magazyn wzbogacono m.in. o reportaż medyczny, rozbudowaną część dotyczącą psychologii i seksuologii, kondycji rodziny oraz porady prawne. Ponadto w każdym numerze znana osoba ma opowiadać o swoim stylu życia. Zmieniły się logo pisma i jego szata graficzna. Każdy z głównych działów (zdrowie, uroda, dietetyka & fitness, rodzina) zyskał wyraźne otwarcie i został wyróżniony innym kolorem. W każdym mają być informacje dotyczące nowości i trendów z danej dziedziny oraz porady ekspertów. – Naszymi czytelniczkami są kobiety młode, wykształcone, dobrze zarabiające. Nie jest to typ wielkomiejskiego singla, lecz osoba, dla której ważny jest partner, dzieci. Dlatego postanowiliśmy poszerzyć formułę pisma – tłumaczy Agnieszka Świecka-Pilaszek, redaktor naczelna miesięcznika ”Vita” i tygodnika ”Przyjaciółka” (również w portfolio Edipresse). Kwietniowe wydanie ”Vity” można kupić od wczoraj w niezmienionej cenie (3,99 zł). Jego nakład to 168 500 egz. Wydanie ze zmienioną makietą wspiera kampania w telewizji (TVP, Polsat, TVN) i prasie (tytuły wydawcy). Kreację spotu przygotowało wydawnictwo we własnym zakresie, a media zakupił dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w ub.r. wyniosła 76 935 egz. (dane ZKDP).(AW, 30.03.2007)










