Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Corny z nową platformą komunikacyjną i Stachurskim w roli ambasadora

Kampania digitalowa obejmie działania w mediach społecznościowych oraz w obszarze content video. Akcję wspierają działania influencerskie (screen: YouTube/Corny Polska)

Agencja Insignia przygotowała dla marki Corny (z portfolio spółki NOVI FMCG) nowy koncept kreatywny i platformę komunikacyjną. W jej ramach ruszyła pierwsza kampania pod hasłem "przeCorny".

Celem obecnie startującej kampanii jest budowa wizerunku oraz promocja produktu poprzez odświeżenie i przypomnienie marki Corny jako batona, który – poza smakiem – zapewnia zastrzyk energii. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 18-35 lat.

Jacek Stachursky bohaterem spotu

Zadaniem agencji było m.in. stworzenie spotu reklamowego dla batona Corny, w którym głównym bohaterem jest piosenkarz Jacek Stachursky. W spocie wykorzystano utwór "Typ niepokorny". Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Whoman.

Czytaj też: Dawid Podsiadło i T-mobile uruchomili platformę Fenomen. Projekt skierowany do twórców

Kampania digitalowa obejmie działania w mediach społecznościowych oraz w obszarze content video. Akcję wspierają działania influencerskie. W kampanii wykorzystywane będą trzy wersje spotu (6-sekundowa, 15-sekundowa i 30-sekundowa). W mediaplanie znajdują się m.in. Meta (Facebook/Instagram), TikTok, YouTube i sieć reklamowa Google, jak również działania w obszarze programmatic video oraz rich media mobile.

Marka Corny współpracuje z agencją Insignia od ubiegłego roku, głównie w zakresie obsługi mediów społecznościowych. Ma charakter długofalowy i obejmuje zarówno bieżącą komunikację, jak i działania kreatywne, wspierające kampanie wizerunkowe.

Czytaj też: Trzy nowe osoby w YOC Poland. Magdalena Grosz-Górska, Karolina Bloch, Maciej Krupa

(KAP, 29.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.