OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 29, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyborcza.pl do wykupionych subskrypcji dodaje darmowe dostępy

Wyborcza.pl zapowiada, że dodatkowo rozda 30 tys. subskrypcji młodym osobom (screen: Wyborcza.pl)

Serwis Wyborcza.pl przed wyborami prezydenckimi oferuje osobom, które wykupią płatny dostęp, darmowe subskrypcje do podzielenia się nimi z innymi użytkownikami.

"Mając 1 dostęp do serwisów Wyborcza.pl, 2 kolejne dostajesz od nas gratis: rozdaj je komu tylko chcesz" – proponuje na swojej stronie Wyborcza.pl.

Pakiet Ambasadorski za 10 tys. zł

W ramach promocji można wykupić pakiety dostępu do Wyborcza.pl – Podstawowy za 24 zł miesięcznie, Premium za 36 zł miesięcznie lub 432 zł rocznie i Klubowy za 59 zł miesięcznie lub 624 zł rocznie.

Czytaj też: W piątek nie ukaże się część dzienników ogólnopolskich. Majówka wymusiła zmiany

Dostępny jest też pakiet Wyborcza + Tok (pełny dostęp do Wyborcza.pl, magazynów "Gazety Wyborczej" i aplikacji Tok FM Premium (5 zł za pierwsze 4 tygodnie, potem 45 zł co cztery tygodnie lub 269 zł rocznie), a także Ambasadorski z jednorazową płatnością w wysokości 10 tys. zł (dożywotni dostęp do treści dla osoby kupującej i dwóch wybranych użytkowników oraz m.in. spotkanie po wyborach z redaktorem naczelnym "GW" Adamem Michnikiem, zwiedzanie redakcji i zaproszenie VIP na Galę Człowiek Roku Wyborczej).

"Wyborcza.pl wraz z popularnymi na TikToku i Instagramie influencerami rozda młodym osobom kolejne 30 tys. bezpłatnych dostępów. Chcemy, aby wyborcy, którzy będą głosować pierwszy raz, mieli dostęp do sprawdzonych źródeł informacji" – czytamy w opisie oferty.

Czytaj też: Debatę prezydencką "Super Expressu" transmitowały wszystkie główne kanały informacyjne

(MAK, 29.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.