Dziennikarze TVP Info w kampanii wizerunkowej swojego kanału

W kampanii udział biorą m.in. Aleksandra Kostrzewska i Joanna Dunikowska-Paź (fot. materiały prasowe)
Do końca maja potrwa kampania wizerunkowa TVP Info z udziałem dziennikarzy tego kanału.
Kampania ma podkreślać newsowy charakter stacji. Jej twarzami są dziennikarze TVP Info: Joanna Dunikowska-Paź, Aleksandra Kostrzewska, Katarzyna Kasia, Grzegorz Markowski, Piotr Jędrzejek, Wioleta Wramba i Bartosz Cebeńko.
Czytaj też: Tomasz Sekielski wśród prowadzących "Poranek wyborczy" w TVP Info
Działania reklamowe obejmują radio, nośniki reklamy zewnętrznej, internet i media społecznościowe.
Równolegle TVP prowadzi kampanię wizerunkową swojego głównego programu informacyjnego "19.30". Obu kampaniom towarzyszy akcja przygotowana we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Podczas meczów Betclic 1. i 2. Ligi oraz Pucharu Polski, transmitowanych przez TVP, na ledowych bandach wokół murawy prezentowane są animacje z logotypami "19.30" i TVP Info.
Za przygotowanie koncepcji, realizację i koordynację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP, a za zakup i planowanie mediów poza antenami TVP – agencja mediowa Value Media.
Czytaj też: Komentarze po informacji o końcu emisji "Milionerów" w TVN. "Kolejna wielka strata"
(KOZ, 28.04.2025)
