Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Już jutro pierwsza tura wyborów prezydenckich  |  A na Press.pl na bieżąco najważniejsze wiadomości o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z newsami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama outdoorowa dociera do 29,2 mln użytkowników. Dane za marzec

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 72,95 proc., a cyfrowych 87,13 proc. (fot. materiały prasowe)

Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w marcu 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc., a liczba użytkowników – 29,2 mln. W lutym br. zasięg reklamy outdoor wyniósł 89,73 proc., a liczba użytkowników była na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 72,95 proc., a cyfrowych 87,13 proc. W lutym br. było to odpowiednio 70,83 proc. i 87 proc.

Czytaj też: W tegorocznej edycji Golden Drum prace będzie oceniać czworo jurorów z Polski

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15,1 mln mężczyźni i 14,1 mln kobiety).

Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 29,11 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 89,08 proc. (w lutym wynik ten wynosił 28,9 mln użytkowników, a zasięg 88,45 proc.).

Wiceliderem był Clear Channel Poland. Jego zasięg wynosił w marcu 53,14 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,37 mln. W lutym br. zasięg Clear Channel Poland wyniósł 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,6 mln.

Czytaj też: W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+

Na trzecim miejscu jest Jet Line z 13,11 mln użytkowników i zasięgiem 40,11 proc. w lutym, w marcu utrzymał podobną liczbę użytkowników – 13,1 mln i zasięg na poziomie 40,12 proc.

Czwarte miejsce należy do Synergic – z 4,9 mln użytkowników i zasięgiem 15,05 proc. W lutym firma odnotowała 5,4 mln użytkowników i zasięg na poziomie 16,39 proc.

Na piątym miejscu było Warexpo z 4 mln użytkowników i 12,40 proc. zasięgiem, które od lutego zmniejszyło liczbę użytkowników z 4,2 mln, a zasięg z 13 proc.

Czytaj też: Legia najbardziej medialnym polskim klubem, a Robert Lewandowski piłkarzem. Zestawienie IMM

(MS, 22.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.