OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

OKO.press wygrywa proces  |  Program śniadaniowy "Halo tu Polsat"  |  Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet liderem marcowego rankingu polskich portali informacyjnych. Wzrost Wyborczej.pl

Onet zdołał utrzymać pozycję lidera. W marcu 2025 roku portal zanotował 10,49 mln użytkowników (screen: YouTube/Onet)

W marcu na trzech pierwszych miejscach w kategorii Informacja i publicystyka znalazły się portale Onet, WP i Interia. Serwis Wyborcza.pl w porównaniu z lutym zanotował wzrost liczby użytkowników o ponad 30 proc.

W marcu 2025 roku liderem rankingu polskich portali informacyjnych został Onet, który zanotował 10,49 mln użytkowników. W porównaniu z lutym, kiedy to Onet miał 10,84 mln użytkowników, nastąpił spadek o 3,28 proc. Mimo to portal utrzymał pozycję lidera.

Czytaj też: Kanał Zero z rekordowymi wynikami w kwietniu. Pomagają rozmowy z kandydatami na prezydenta

Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska (WP), z wynikiem 7,68 mln. W lutym portal ten miał 7,33 mln, co oznacza wzrost o ok. 4,76 proc.

Trzecie miejsce zajęła Interia, z 7,53 mln. W lutym portal ten miał 7,59 mln użytkowników, co oznacza spadek o 0,82 proc.

W pierwszej piątce znalazły się również dwa portale telewizyjne: TVN24: 6,23 mln użytkowników w marcu, 6,17 mln w lutym (wzrost o 1,02 proc.) i Polsat News: 6,20 mln w marcu, 6,80 mln w lutym (spadek o 8,76 proc.).

Kolejne miejsca w rankingu zajęły:

• RMF24: 5,39 mln w marcu, 6,21 mln w lutym (spadek o ok. 13,3 proc.),
• Gazeta.pl: 4,97 mln w marcu, 4,15 mln w lutym (wzrost o ok. 19,8 proc.),
• Goniec.pl: 4,84 mln w marcu, 5 mln w lutym (spadek o ok. 2,75 proc.),
• Wyborcza.pl: 4,81 mln w marcu, 3,62 mln w lutym (wzrost o ok. 33 proc.),
• Fakt.pl: 4,77 mln w marcu, 4,58 mln w lutym (wzrost o ok. 4,13 proc.).

Press

Największy przyrost liczby realnych użytkowników w marcu odnotowała Wyborcza.pl (screen: Mediapanel.pl)

Czytaj też: Porozumienie polskich wydawców z Google coraz mniej realne. Koncern podważa badania

(PAR, 18.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.